بهترين سفرهايي كه ميتوانيد امسال برويد تور كيش از تهران، تور مشهد هوايي و تور كرمان

۱۰۶ بازديد

بهترين سفرهايي كه ميتوانيد  امسال برويد تور كيش از تهران، تور مشهد هوايي و تور كرمان

بريم ببينيم مقاله اي كه اخيرا در سايت خبرنامه دانشجويان منتشر شده و درباره بهترين سفر امسال كه شامل تور كيش از تهران، تور مشهد هوايي و توركرمان است صحبت ميكند، مطمئنا براتون جالب خواهد بود. تور هاي داخلي به شما اين فرصت را مي دهند تا با صرف كمترين هزينه انواع مناطق گردشگري را تماشا كنيد. منظره هايي كه در ايران به عنوان مناطق گردشگري وجود دارند اغلب در سطح جهان بنام و معروف هستند. در ايران شما مي توانيد كويرها را تماشا كنيد، كوه ها و دره هاي شگفت انگيز را ملاقات كنيد و به بازديد از آبشارها و چشمه ها و جاذبه هاي تاريخي برويد.

 آنچه در ايران به عنوان جاذبه هاي گردشگري نشسته است، تمام آنچه در جهان براي تماشا نياز است را خلاصه مي كند. اگر تمام عمر خود را صرف بازديد از جاذبه هاي ايران كنيد همواره منطقه اي جديد براي تماشا باقي مي ماند. تور هاي داخلي اين فرصت و اين تماشاي بي پايان را براي شما مهيا مي كنند. بنابر اين براي يك ماجراجويي حاضر شويد و در يك تور عالي شركت كنيد تا تماشا آغاز شود. براي شروع در برنامه سفر حرفه اي تور كرمان، تور كيش از تهران و تور مشهد هايي امسال  به عنوان جذاب ترين تور هاي داخلي در اختيار شما قرار دارند. براي انتخاب هر يك از اين تور هاي جذاب و يا شركت در هر سه تور مي توانيد به هر شهر را به تفكيك جاذبه هاي آن بشناسيد.

 

تور

برنامه سفر امسال شما

تور هاي گردشگري كه به مقصد شهرهاي زيباي ايران راهي مي شوند مي توانند برنامه سفر حرفه اي امسال شما را مهيا كنند. با حضور در يك تور گردشگري مي توانيد با يك برنامه ي حرفه اي براي بازديد از شهري كه در مقصد داريد، راهي شويد. به اين ترتيب به منظور حضور در يك تور درجه يك گزينه هايي براي راهي شدن در اختيار شما قرار مي گيرد كه به ترتيب مي شود سفر به كرمان، سفر به مشهد و سفر به كيش كه هريك شيوه و ويژگي هاي خاص خود را دارند. در اين تور كه به سمت كرمان مي روند فرصت بازديد از كلوت هاي جذاب را خواهيد داشت و در تور مشهد به زيارت حرم مي رويد و در سفر به كيش تمام تفريحات و سرگرمي هاي اين جزيره را تجربه مي كنيد. هر يك از اين شهرها علاوه بر جاذبه هاي تاريخي و مذهبي داراي جاذبه هاي گردشگري و تفريحي مدرن نيز هستند كه با يك جستجوي ساده در اينترنت به آنها مي رسيد.

تور

تور كرمان و بازديد از كلوت ها

تور كرمان يكي از جذاب ترين تورهاي گردشگري است. در اين تور مي توانيد به بازديد از كلوت ها برويد. اين كلوت ها را در كوير لوت ملاقات مي كنيد كه ساده اند، زيبا هستند و تماشاي انها آرامشي دل انگيز را در دل مي ريزد. در كوير كه به كلوت ها مي رسيد انگار دست سازه هاي كودكي را مي بينيد كه با شن هاي طلايي كوير خود را سرگرم كرده است. اما جذابيت كرمان تنها به كلوت هاي آن نيست. بازار سنتي كرمان جايي است كه در آن سوغاتي ها و شيريني هاي مخصوص كرمان از جمله كلمپه هاي خوش عطر و خوش طعم را خريداري مي كنيد.

به علاوه مي توانيد از حمام وكيل، باغ شاهزاده ماهان و موزه هنرهاي معاصر اين شهر بازديد كنيد. توجه داشته باشيد كه اگر سواي تور به سمت كوير لوت مي رويد انتظار برگشت به شهر را نداشته باشيد كه هلاكت در انتظار شما است. سفر به كوير جز با گروه متخصص و يا فرد راه بلد ممكن نخواهد بود به اين ترتيب سفر به سمت كوير را تفريحي سرگرم كننده نبينيد بلكه سفري جذاب است كه بايد با همراهي تور انجام پذيرد.

5o97_m10.jpg

تور

تور كيش از تهران و عكس گرفتن با كشتي يوناني ها

تور كيش از تهران يكي از تورهاي پرطرفدار در ميان گردشگران است. در اين تور گردشگري آنچه از بازي ها و سرگرمي هاي آبي و جزيره اي وجود دارد را تجربه مي كنيد. اين تور يكي از هيجان انگيزترين تور ها است كه خاطره ي آن تا مدت ها در خانه اول ذهن شما باقي مي ماند. توجه داشته باشيد كه در اين سرزمين زيبا علاوه بر جاذبه هاي مدرن و مراكز خريد، جاذبه هاي تاريخي نيز وجود دارند كه البته در مقايسه با جاذبه هاي مدرن كيش طرفداران كمتري دارند. روستاي باغو قديمي ترين روستاي كيش است كه مي توانيد در آن سبك زندگي مردمان اصيل اين جزيره را از نزديك تماشا كنيد. اين مردم در خانه هايي ساده زندگي مي كنند و دام دارند و بسيار نجيب و مهمان نواز هستند.

در اين روستا مي توانيد عسل و برخي فرآورده هاي محلي را خريداري كنيد. اما در كيش و در ميان انبوهي از مراكز خريد مدرن مي توانيد خريدي مفصل و عالي داشته باشيد. اما آنچه در كيش از آن بي نصيب نخواهيد ماند عكس گرفتن با كشتي به گل نشسته پرتغالي ها است. اين كشتي زيبا يك روز در اين جزيره به گل مي نشيند و علي رغم تلاش هاي متدوال پرتغالي ها براي بيرون كشيدن آن، تكان هم نمي خورد. به اين ترتيب پرتغالي ها مي روند و اين كشتي را براي كيش به يادگار مي گذارند. هنگام غروب آفتاب منظره اي زيبا را در كنار اين كشتي تماشاگر خواهيد بود كه براي عكاسي بسيار مناسب است. براي سفر به كيش بهترين زمان فروردين تا اسفند هر سال است.

 

تور

تور مشهد هوايي و زيارت حرم مطهر امام رضا(ع)

تور مشهد هوايي براي هر ايراني يك فرصت عالي براي زيارت و تفريح و گردش است. شهر زيباي مشهد با جاذبه ها و سرگرمي هاي متنوعي كه دارد براي هر گردشگر فرصتي مهيا مي كند تا با آنچه براي او جذاب تر است، سرگرم شود. همانطور كه ديديد تور مشهد هوايي يكي از تور مشهد هوايي، تور كيش از تهران و توركرمان سه مسافرت عالي در تورهاي داخلي است و تور كيش از تهران و تور كرمان از ديگر برنامه هاي سفر امسال شما خواهد بود. از جاذبه هاي زيارتي و مهم مشهد، حرم امام رضا(ع) است. اما جاذبه هاي طبيعي اين شهر عبارت مي شوند از كوه سنگي، درياچه چشمه سبز، هفت حوض، شانديز، طرقبه و باغ گياه شناسي ملي كه هر يم محيطي باصفا و بسيار خوش آب و هوا دارند.

 

من كه بشخصه از اين مقاله بسيار خوشم آمد، اطلاعات خوبي ميدهد تا بتوانيم انتخاب درستي از يك سفر داشته باشيم، مطمئنا انتخاب سفر طبق سليقه خيلي كار راحتي نيست بخصوص كه اطلاعات كافي نداشته باشيم و اينجاست كه يك آژانس مسافرتي متخصص ميتواند در اين مسله اطلاع رساني خوبي داشته باشد، برنامه مسافرتي امسال در كنار خانواده و يا سفرهاي مجردي ميتواند كامل و لذت بخش باشد.

اما اگر مي خواهيد بچه ها را سرگرم كنيد بهتر است آنها را به پارك علمي پروفسور بازيما ببريد و او را در پديده شانديز سرگرم كنيد. در شهر مشهد مي توانيد در انواع فروشگاه ها و بازارهاي جديد و قديمي مشغول خريد سوغاتي شويد كه اغلب مي توانيد آنها را در اطراف حرم پيدا كنيد. براي شركت در اين تور به فصل سفر نيز توجه داشته باشيد زيرا زمستان هاي مشهد سخت است ولي هميشه سفرهاي داخلي مثل كرمان و مشهد و كيش ديدني خواهند بود.

اينجاست كه ميگويند بسيار سفر بايد كرد تا پخته شود خامي، هر شهري و هر سفري تجربه اي است متفاوت پس از خوش و لذت و يادگيري و مهمتر اينكه بعد از برگشت از يك مسافرت لذت بخش جسم و روحتان جلا پيدا كرده و آماده ميشويد براي پيشبرد اهداف زندگي روزمره و كاري خودتان. رزرو مسافرت دلخواهتان را زودتر شروع كنيد و تنوعي براي خودتان ايجاد كنيد.

منبع:

https://khandany.com/

https://www.tinn.ir/

http://iusnews.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.