مرگبارترين جاي كره زمين

۲۸ بازديد

برگشتن دوباره به گروه حذف شده در تلگرام

x7_9q0o.jpg

گاهي كاربران به دلايلي با مدير گروهي به مشكل برمي خورند و از گروهي ريمو و اخراج مي شوند و دوست دارند بدانند كه چگونه به گروه كه از آن حذف شده اند برگردند و تمام تلاش خود را مي كنند كه بتوانند در آن گروه يا سوپر گروه، عضو شوند ولي نمي شود. حالا ما به شما آموزش مي دهيم كه با چه ترفندي مي توان به گروه بازگشت.

نكته اي كه در ابتدا ي اين ترفند به شما مي گوييم اين است كه وقتي شما از گروهي ريمو مي شويد و از آن گروه اخراج مي شويد، هنگام ورود به آن با پيغام  Delete this group در قسمت پايين صفحه تلگرام تان روبرو مي شويد كه به شما اين را مي گوييد كه اين گروه را حذف كنيد ولي تا وقتي شما بر روي آن نزنيد، شما مي توانيد مطالب و پست هاي قبلي را براي خود داشته باشيد، درست است كه پست هاي جديد براي شما نمي آيد، و همچنين نمي توانيد به آن گروه وارد شده و پستي بگذاريد ولي حداقل مطالب قبلي را از دست نمي دهيد.

در اپليكيشن پيام‌رسان محبوب تلگرام، در صورتي كه يك گروه را ترك كنيد و به اصطلاح Left بدهيد، امكان بازگشت مجدد به آن گروه ميسر نخواهد بود. اما بايستي بدانيد اين محدوديت در تمام نسخه‌هاي تلگرام اعمال نشده است. بلكه در صورتي كه از نسخه‌ي تحت وب تلگرام استفاده كنيد، با خروج از گروه مي‌توانيد به آساني به گروه بازگرديد.

 

ابتدا جهت ورود به نسخه‌ي تحت وب تلگرام توسط مرورگر اينترنتي خود به آدرس https://web.telegram.org مراجعه كنيد.
اگر تاكنون اين نسخه را فعال نكرده‌ايد، شماره تلفن خود را وارد كرده و مراحل فعال‌سازي را از طريق كدي كه برايتان از طريق محيط تلگرام و همچنان SMS ارسال مي‌گردد انجام دهيد.

پس از ورود به محيط تلگرام در مرورگر خود، وارد گروه مورد نظر شويد.

اكنون بر روي نام گروه كليك كنيد.

حال در صورتي كه مطمئن هستيد كه از گروه خارج شديد، در پنجره‌اي كه باز مي‌شود بر روي Leave كليك كنيد.
خواهيد ديد كه از گروه خارج شده‌ايد.
اكنون جهت بازگشت مجدد به گروه، مجدداً بر روي نام گروه كليك كرده و اين بار Return to group را انتخاب كنيد.
خواهيد ديد كه به گروه بازخواهيد گشت.
در پايان به نكات مهم زير دقت كنيد:
به هيچ عنوان گروه را Delete نكنيد چرا كه ديگر امكان بازگشت وجود نخواهد داشت.

منبع: يك سوال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.